Textboken till Rosetta Stone franska språkkurs

Jag såg när jag beställde kursen på academica.se att man kunde ladda ner en textbok till kursen men jag tänkt att jag inte skulle behöva den. Men nu har jag laddat ner den och tycker nog att den är ganska bra. Där står alla fraser och ord som tas upp i språkkursen. Jag använder den till att gå tillbaka om jag är osäker på någon fras när jag inte sitter med kursen utan vill svänga mig med någon ny fras jag har lärt mig 🙂

Jag laddade ner den här: http://www.academica.se/laddaNerTextbokv3.asp
Inte alls dum faktiskt.

Franska textbok Rosetta Stone

Franska textbok Rosetta Stone

Det här inlägget postades i Jag lär mig franska och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

