Franska repetition

Det är så härligt, kommer ni ihåg att jag i förra inlägget sa att jag kände att det skulle vara bra med lite repetition. I går kväll när minstingen somnat satte jag mig vid köksbordet för att öva lite franska. Jag öppnar min Rosetta Stone kurs och möts då av en fråga om jag vill repetera del 1. Underbart, jag får då en möjlighet att gå igenom en repetitionslektion uppdelat på alla lektioner. Jag hade ju själv tänkt sätta mig och gå igenom lektionerna igen – nu kunde jag istället gå igenom de repetitionskurser som är förkortad och anpassade. Perfekt säger jag!

Repetition Rosetta Stone del 1

Det här inlägget postades i Jag lär mig franska och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

